Educatio: METODOLOGIES VISUALS, SAAC, DUA-ENSENYAMENT MULTINIVELL

Les metodologies visuals són instruments claus per a ajudar als nostres alumnes a comprendre, a organitzar-se, a expressar-se, a pensar i a treballar des del coneixement però també des de l’emoció.

De fet ja utilitzem de forma natural moltes eines visuals. Però en aquest curs aprendràs a ordenar-les, a crear-ne altres de noves, descobriràs un món de materials, activitats i dinàmiques que t’ajudaran a construir formacions més àgils, comprensibles i motivadores, tant si les fas de forma presencial o online.

Continguts dels curs:

• Més visuals, més propers: el llenguatge visual permet comunicar-nos d’una forma més empàtica i directa. Visual thinking per a docents, aprendre a dibuixar en 90 minuts.
  • Organitzadors i plantilles visuals i el seu ús a l’aula. Mapes mentals, metàfores visuals, organitzadors d’activitats. Eines digitals i analògiques.
  • Mapa de les teves Skills visuals com a docent.
  • Avaluacions visuals, evidències de progrés i aprenentatge.
  • Paraules dibuixades. La força de la paraula i el dibuix com a eines d’acompanyament emocional dels alumnes.

Per a més informació us podeu adreçar a la pàgina web d’educatio .