Xerrada sobre l’ús responsable de les TAC

Ahir a l’Escola Collserola es va dur a terme la xerrada “Ús responsable de les TAC” a càrrec de l’Antoni Aparicio i l’Eva Miró, on van poder compartir la seva experiència com a docents a l’Institut Joaquima Pla i Farreras. Aquesta anava adreçada a caps d’estudi d’escoles de primària de Sant Cugat i diferents referents TAC.

La xerrada va oferir el punt de vista pedagògic i tècnic dels docents respecte a les pràctiques del dia a dia al seu institut. A una època en la que els alumnes són nadius tecnològics cal educar més aviat en un ús responsable en lloc d’un ús restrictiu. D’aquesta manera van oferir un seguit de recursos i propostes per crear hàbits “ciber-saludables” als alumnes.