Inscripcions Pla de Formació de Zona 2018 – 2019

Des d’aquest enllaç podeu accedir a les activitats del PFZ que ofereix el Servei Educatiu Vallès Occidental IV de Sant Cugat del Vallès.

També podeu consultar tota l’oferta de formació  del Departament d’Ensenyament  a la secció de formació de la XTEC. A cadascun dels diferents apartats d’aquesta pàgina i a través del cercador d’activitats es pot accedir a la informació relacionada i la inscripció, sempre que estigui oberta, de les activitats.

Enguany el primer torn d’inscripcions a les activitats del PFZ serà del 12 al 26 de setembre, podeu consultar les adjudicacions el dia 9 d’octubre.

Per sol·licitar una plaça s’ha de disposar d’usuari i contrasenya XTEC actualitzats. Si s’ha de sol·licitar o es tenen problemes amb l’identificador es pot visitar la pàgina d’atenció a l’usuari/ària. Cal tenir en compte que el mitjà preferent de comunicació és el correu XTEC.

Les sol·licituds realitzades es poden consultar, anul·lar o modificar a la pàgina les meves activitats.

Si teniu alguna consulta, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres a través del correu-e crp-santcugat@xtec.cat o al telèfon 935898534

Lego WeDo 2.0

Lego WeDo 2.0 fa que els alumnes explorin, creen i comparteixin els seus descobrimients científics a mesura que van construint, programant i modificant els projectes. Aquest treball fa que s’involucrin en profunditat amb les ciències, l’enginyeria, la tecnologia i la informàtica que els porta a… Llegeix més»

Cubetto

El Cubetto és un robot de fusta destinat als alumnes entre 3 i 7 anys.
Ensenya als més petits les bases de la programació per mitjà del joc sensorial.
Aquest robot està inspirat en el mètode Montessori i en la tortuga LOGO.

PRO-BOT

El Pro-bot serveix per treballar conceptes matemàtics fins i tot a ESO.
El Pro-Bot és molt semblant a les  Bee-Bot, pot anar endavant i enrere i girar a esquerra i dreta. També a través del mecanisme de ploma permet dibuixar el recorregut que va realitzant.
Té la… Llegeix més»

Dash and Dot

Són dos robots educatius que impulsen l’aprenentatge de l’alumnat. Aquests robots estan dissenyats per potenciar;

• Resolució creativa de problemes
  • Pensament computacional
  • Capacitat organitzativa
  • Presa de decisions