Quina feina faig? Feines lliures d’estereotips!

Aquest recurs didàctic ofereix tres itineraris didàctics que volen contribuir a promoure una orientació professional que supera els esterotips sexistes existents i allibera els imaginaris personals i col·lectius pel que fa a les expectatives laborals i de futur.

A qui s’adreça? A alumnat d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.

Objectius:

• Conèixer diferents oficis que, malgrat la seva infrarepresentació, algunes dones desenvolupen amb plenes competències i reconeixement.

• Obrir el camp de referències a futures opcions professionals per adreçar-les, com a mesura d’acció positiva, a les noies en el moment que han d’orientar la seva vida acadèmica i professional.

• Desvetllar la creativitat professional de l’alumnat en diàleg amb els missatges convencionals que forneixen les cultures del treball en l’àmbit audiovisual.