Science in School

Science in School té com a objectiu donar suport als professors a l’hora d’impartir els seus currículums STEM.

Els continguts dels articles publicats inclouen experiments a l’aula i materials didàctics, informació actualitzada sobre ciència i aplicacions al món real, projectes d’educació científica i altres recursos útils per al professorat.

Els articles són accessibles i interessants per públic general i estan organitzats en tes categories diferents:

Aquests articles pretenen donar als estudiants una comprensió d’un concepte científic específic i il·lustrar com es relaciona amb la vida quotidiana.

Aquests articles descriuen com elaborar materials didàctics innovadors, fer experiments nous o dur a terme projectes inspiradors a l’escola.

Aquests articles desperten l’interès dels lectors en un tema concret.