VI Jocs Florals Escolars de Catalunya

Bases dels VI Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Ensenyament convoca els VI Jocs Florals Escolars de Catalunya.

La sisena convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya s’adreça als centres d’educació primària i educació secundària obligatòria amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya.

Hi haurà 8 categories: 5 d’ensenyament primari i 3 d’ensenyament secundari, i els treballs es podran presentar tant en prosa com en poesia. L’any passat es va introduir una nova categoria a primària: el conte audiovisual i il·lustrat.

Per poder participar en el certamen, els centres han lliurar els treballs no més tard del divendres 29 de març al correu electrònic del CRP de l’Urgell crp-urgell@xtec.cat

Més informació i bases

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *