Foment de l’aprenentatge musical en el PEE 0-20 i reunió de la comissió representativa

Alumnat de sis centres de la localitat participen en un taller formatiu, fruit del qual es crearà una agrupació d’instruments de vent · Acció dins una prova pilot que desenvolupen la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament, la comunitat educativa i entitats.

Tàrrega impulsa una iniciativa pionera per potenciar l’aprenentatge musical entre els infants de 6è de primària, d’11 i 12 anys d’edat. En el marc de la nova fase del Pla Educatiu d’Entorn, s’imparteix un taller d’instruments de vent en què participen durant el present curs alumnes de les escoles de primària de la ciutat: Jacint Verdaguer, Àngel Guimerà, Maria Mercè Marçal, Escola Pia i Sant Josep Vedruna junt amb l’Escola Alba. L’alumnat rep formació a càrrec de l’equip docent de l’Escola Municipal de Música de Tàrrega (EMMT), en horari lectiu. Fruit del taller es crearà un grup musical sota el nom de Brass Band, el qual oferirà un concert al públic a les acaballes de curs. Val a dir que els infants participants en el projecte no han rebut mai abans cap tipus de formació de solfeig.

Us enllacem la notícia publicada a Tàrrega TV.