Tallers diversificats de suport i reforç educatiu extraescolar emmarcats en el POEFE

Informem que en el marc del pilotatge dels Plans educatius d’entorn (PEE 0-20), en el qual participa Tàrrega, hi ha prevista la realització de Tallers diversificats de suport i reforç educatiu en horari extraescolar.

Destaquem que aquesta actuació està emmarcada en el Programa de orientación y refuerzo para el avance y apoyo en la educación, que és promogut pel Ministerio de Educación y Formación Profesional i que compta amb el cofinançament del Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-20 (POEFE).

Els tallers diversificats de suport i reforç educatiu són una acció educativa orientada a acompanyar els infants i els joves en l’adquisició de capacitats i competències, generant condicions d’igualtat d’oportunitats en els processos escolars i en els resultats acadèmics. I s’implementaran als centres educatius que formen part del projecte d’innovació PEE 0-20.

Aquesta proposta està dissenyada per donar resposta a les diferents necessitats i interessos de l’alumnat, amb la finalitat de facilitar la construcció de trajectòries educatives i personals d’èxit. En aquest sentit, i per garantir la màxima eficàcia de la intervenció educativa, s’elabora una proposta diversificada que pugui atendre l’alumnat que prové dels centres educatius de la ciutat.

Els centres educatius que formen part del PEE de Tàrrega 0-20 són: Escola Àngel Guimerà, EASD Ondara, Escola Jacint Verdaguer, Escola Maria Mercè Marçal, Escola Pia, Escola St. Maria de l’Alba, Escola Vedruna, Institut Alfons Costafreda i Institut Manuel de Pedrolo.