Tallers diversificats de suport i reforç educatiu extraescolar emmarcats en el POEFE

Informem que en el marc del pilotatge dels Plans educatius d’entorn (PEE 0-20), en el qual participa Tàrrega, hi ha prevista la realització de Tallers diversificats de suport i reforç educatiu en horari extraescolar.

Destaquem que aquesta actuació està emmarcada en el Programa de orientación y refuerzo para el avance y apoyo en la educación, que és promogut pel Ministerio de Educación y Formación Profesional i que compta amb el cofinançament del Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-20 (POEFE).

Els tallers diversificats de suport i reforç educatiu són una acció educativa orientada a acompanyar els infants i els joves en l’adquisició de capacitats i competències, generant condicions d’igualtat d’oportunitats en els processos escolars i en els resultats acadèmics. I s’implementaran als centres educatius que formen part del projecte d’innovació PEE 0-20.

Aquesta proposta està dissenyada per donar resposta a les diferents necessitats i interessos de l’alumnat, amb la finalitat de facilitar la construcció de trajectòries educatives i personals d’èxit. En aquest sentit, i per garantir la màxima eficàcia de la intervenció educativa, s’elabora una proposta diversificada que pugui atendre l’alumnat que prové dels centres educatius de la ciutat.