Guia de Recursos i Suport  a l’Educació de Tàrrega

El passat 17 de març en el marc de la Fira Estudies & Treballes es va presentar la nova Guia de Recursos i Suport a l’Educació de Tàrrega.

Aquesta guia elaborada pel PEE de Tàrrega pretén esdevenir una eina de consulta, orientació i assessorament a l’alumnat dels centres educatius de Tàrrega i les seves famílies; així com als diferents professionals que formen part de la xarxa educativa del Pla Educatiu d’Entorn 0-20 de Tàrrega.

Es tracta doncs d’un material que permetrà infants i joves targarins poder desenvolupar els seus itineraris educatius personalitzats a l’ample i llarg de la vida; connectant els aprenentatges que realitzen en l’àmbit formal i l’àmbit informal o no formal, a partir dels seus interessos i necessitats i la descoberta dels diferents recursos que els ofereix la ciutat de Tàrrega.

La guia és un document viu que s’anirà actualitzant al llarg del temps, donant resposta a les noves necessitats del territori així com incloent les novetats més rellevants per tal de contribuir a l’èxit acadèmic de l’alumnat. Aprofito l’ocasió per agrair la vostra col·laboració en aquesta guia.