Full informatiu núm. 65 – Desembre 2016

6a edició concurs Parada literària

baner_families2017Ja està en marxa la 6a Edició del Concurs PARADA LITERÀRIA adreçat a tota la comunitat educativa i que fa part del programa marc de mobilitat sostenible, impulsat pels ST d’Ensenyament i Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya i  l’Autoritat Territorial de la Mobilitat ATM,  amb la col·laboració de FAPAC i FAPAES.

Trobareu tota la informació del concurs al web  http://www.atmlleida.cat/paradaliteraria/

Us adjuntem el full d’inscripció que s’ha d’enviar a paradaliteraria@atmlleida.cat i us avancem que el termini d’inscripció finalitza el 17 de març de 2017.

Concurs competències de comunicació oral i plurilingüe de l’alumnat de secundària i batxillerat

tipos-de-oratoriaConvocatòria del II Certamen d’Oratòria 2017. El termini d’inscripció s’acaba el proper 15 de desembre de 2016.

Difusió

Model Competencial Orientador

scap-285x300Itinerari formatiu que desenvolupa el Model Competencial Orientador (SCAP) com a instrument de centre per a desenvolupar el treball per competències, el disseny de projectes, l’avaluació autoreguladora i formativa de l’alumne i la personalització de l’aprenentatge.

Voluntariat

voluntaris-2017El Pla Educatiu d’Entorn de Tàrrega necessita voluntaris majors de 18 anys per tal d’ajudar al Club de deures per alumnes de primària.
Els dies que puguis i al centre o lloc que et sigui més proper.
No t’ho pensis més i apunta’t a l’OME (Oficina Municipal Escolarització)

Les energies renovables. L’alternativa al col·lapse de les energies fòssils

energies_renovablesMaterial didàctic del CESIRE que vol ser una reflexió sobre l’exhauriment dels combustibles no renovables i les conseqüències de la seva combustió sobre el sistema climàtic de la terra.
Continguts: Fonamentació científico-tecnològica, Activitats didàctiques, Guia didàctica i Rúbriques d’avaluació.

Podeu trobar els materials a: Àgora-CESIRE

XXXIX Premis Baldiri i Reixac 2016-2017

baldiriJa està oberta oberta la nova convocatòria als Premis Baldiri i Reixac 2016-2017. Igualment en podeu consultar les bases i altres informacions d’interès a la seva pàgina web.
Podeu presentar els vostres treballs fins al 26 de gener de 2017.

Novetats a la nostra Mediateca