Full informatiu nº 85 – Febrer

Programa d’activitats culturals EOI Tàrrega

Tema: “Camins encreuats” . Té com a fil conductor el tema dels moviments migratoris de l’ésser humà, per obligació o per curiositat, i la fusió cultural.

Totes les activitats són gratuïtes.

Destaquem el concert “Django Reinhardt” a càrrec del Jérôme Frayssinet Gipsy Swing Quartet que tindrà lloc a la cafeteria Gat del Rosal.

Consulteu el programa complet.

Inscripcions i/o reserves: 973 313 006, o bé eoitarrega@xtec.cat

Concert del cicle “Cantem els 40”. Escola municipal de Música

Organitza: l’Escola Municipal de Música de Tàrrega

A càrrec del trio format per Xavi Reyes (violí), Anna Sabaté (piano), ambdós professors de l’EMMT, i Glòria Rodoreda (violoncel).

Dia: diumenge 25 de febrer a les 12h al Teatre Ateneu de Tàrrega.

El preu de l’entrada és de 3€ (gratuït pels alumnes de l’EMMT)

Jornada STEAM a la Noguera

Des del CRP de la Noguera organitzen una jornada de presentació d’experiències per compartir activitats d’aula i bones pràctiques en l’àmbit de les STEAM a la comarca de la Noguera.

Data: Dissabte, 17 de febrer de 2018 de 9.30 a 14h.
Lloc: Sala d’Actes del Consell Comarcal de la Noguera

Programa de la Jornada en PDF: [Descarregar]

Inscripció a la Jornada (activitat reconeguda al PFZ de la Noguera)

“La gota viatgera, ser donant és el premi de la vida”

És un projecte global de col·laboració entre les escoles i l’Aula Hospitalària. Es proposen 5 activitats. Es poden fer les que es desitgin. Les activitats queden recollides a la revista: “El cargol entremaliat”, que enviaran als centres.

Per participar trucar a: 973 24 81 00 extensió 2588 (matins); o bé per correu a: aulahospitalarialleida@gmail.com

Més informació i bases del concurs aquí

Treball en xarxa per a una educació personalitzada. Presentació de la publicació digital

Presentació de la publicació digital que recull tot el procés viscut en els dos anys de vigència del projecte Treball en xarxa per a l’educació personalitzada, impulsada des de la Secció de sociologia i educació de l’IEI.

Es comptara amb la presència de la periodista Mònica Terribas i el mestre Jaume Cela.

Dia: divendres, 9 de febrer a les 6 de la tarda a l’Aula Magna de l’IEI de Lleida

Festa del Posa’t la Gorra a la Seu Vella de Lleida

Lema: “ Vine a la festa que ens fa iguals

Organitza: AFANOC, Lleida.

Termini participació allargat.

Per participar trucar a: 973.21.60.57 o enviant un correu a: activitatslleida@afanoc.org

La festa del Posa’t la Gorra a la Seu Vella de Lleida se celebrarà  el 18 de febrer de 10.00h a 14.00h.

Més informacióPlantilla activitat.

Nota d’opinió: L’educació i l’agenda cultural de la tecnologia

“Notes d’opinió” és un blog que tracta assumptes relatius a educació, tecnologia i societat, amb una orientació prospectiva i orientada al futur del sistema educatiu.

Destacar la publicació de l’article  L’educació i l’agenda cultural de la tecnologia  que tracta un assumpte de viva actualitat.

Autor: Ferran Ruiz i Tarragó @frtarrago

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *