DIA DE LA INTERNET SEGURA – 2022
El 8 de febrer de 2022 se celebra una nova edició del Dia de la Internet Segura arreu del món. Amb més 200 països d’arreu que hi participen, la diada ha esdevingut una ocasió immillorable per treballar de manera conjunta un objectiu comú: la seguretat de la xarxa, especialment entre els usuaris més joves. |
|
EXPLORA LA NEU 2022
Activitat de 15 hores presencials online (per Meet) de classes teòriques, i hores presencials de visites i tallers experimentals i 15 h no presencials, que es realitzaran a través d’activitats mitjançant el campus Atenea de la UPC. L’activitat gaudeix de reconeixement de crèdits ECTS i està inclosa dins del Pla de formació permanent del professorat de Primària i Secundària del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya |
|
JORNADA BOSC I SOSTENIBILITAT
Aquest projecte té per objectiu donar a conèixer els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’Agenda 2030 relacionats amb els serveis del bosc. S’utilitzaran 5 manuals relacionats amb el bosc i la sostenibilitat:
Data i hora: 10 de febrer de 2022 a les 19.00 h |
|
AVALUACIÓ DE QUART D’ESO – CANVI DE DATES
Atesa la situació de pandèmia provocada per la COVID-19, i valorant la importància que el màxim nombre d’alumnat pugui realitzar la prova de 4t d’ESO, aquesta s’aplicarà el dimecres dia 2 de març i el dijous dia 3 de març de 2022. |
|
IX JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA
El Departament d’Educació convoca els IX Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys. Hi ha diferents categories de participació per a Ed. Primària i Ed. Secundària. Disposeu d’un recull de recursos i eines a la mateixa web que podeu fer servir (Araescric, El gust per la lectura, Posseir la poesia…). |
|
QUÈ HA DE VALDRE MÉS, EL VOT DE LA MAJORIA O EL DELS EXPERTS?
La setmana passada es va celebrar el Benidorm Fest, un festival de música organitzat per triar qui representarà Espanya en el festival d’Eurovisió. Dissabte hi va haver la gran final i el resultat va desencadenar una gran polèmica que es va multiplicar a les xarxes socials. El sistema de votacions era el més adequat? Va ser just el resultat? El CESIRE recomana aquest repte ( proposat per L’Editorial Text- La Galera ) per parlar-ne a l’aula. En ell es qüestiona el procés de les votacions, la importància del vot, la regla d’hondt, qui pot votar i qui no,…. |
|
DE NENES A CIENTÍFIQUES
Acció de la Universitat de Barcelona adreçada a centres d’educació primària pel proper 11 de Febrer, dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència. Aquesta acció consisteix en la reflexió a les aules entorn el vídeo De nenes a científiques, on cinc investigadores de la Universitat de Barcelona expliquen la seva experiència i el seu punt de vista de la situació actual de la dona dins del món de la recerca. |
Comentaris recents