Full informatiu nº 155 gener 2022

PFZ SE Urgell - Segon torn Us informem de les activitats de formació programades per al segon torn al nostre Pla de Formació de Zona.

Us recordem que el termini d’inscripció finalitza el 18 de gener de 2022.

Enllaç a les activitats

Unicef - Mapa de Pau mental Dia Escolar de la Pau i la No-Violència.

Com cada any se celebrarà el 30 de gener! Enguany us presentem “Mapa de pau mental per a temibles trols infeliços”, una activitat dissenyada per UNICEF i protagonitzada per una simpàtica tribu de trols que demanen ajuda per adaptar-se a la vida fora de les coves. Aquesta iniciativa ajudarà l’alumnat a ser capaç de reconèixer les emocions d’altres persones i desenvolupar habilitats socials que són clau per poder establir relacions positives i constructives.

Enllaç a la guia de l’activitat.

ICE UDL - AIGUA I SOCIETAT II Jornada Geogràfica de Recerca i II Premi Georecerca

Organitzada per l’Equip ICE Geoxarxa i el Departament de Geografia i Sociologia de la UdL. Aquesta activitat s’adreça a l’alumnat i professorat de 2n de Batxillerat. La temàtica de la jornada d’aquesta edició és Aigua i societat. Podeu descarregar el cartell amb el programa de la Jornada en aquest enllaç.

Per dur a terme la inscripció, cal que ompliu els següents formularis. El termini finalitza el 13 de març de 2022:

– Inscripció a la II Jornada Geogràfica de Recerca: https://forms.gle/ndazShZPEo43vutr7

– Inscripció al II Premi Georecerca: https://forms.gle/4pyVQdzbJ2B4m6UL8

Concurs d’elaboració de llocs web i apps

Fundació.cat amplia el termini d’inscripció al concurs per a alumnes de Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatiu de Grau Mitjà o Superior.

Nova data : fins el 18 de febrer.

Més Informació

CESIRE - ART Aprenentatge amb sentit a través de les Arts.

El CESIRE ha iniciat una nova etapa amb el propòsit d’acompanyar la comunitat docent i els centres educatius en la recerca de l’aprenentatge amb sentit a través de les Arts. L’equip de l’àmbit artístic treballa per oferir-vos una formació amb propòsit transformador i que s’ajusti a les necessitats actuals del nostre sistema educatiu tot oferint, com sempre, un suport de qualitat.

Us convidem a que l’equip docent del vostre centre participi  en les conferències (virtuals) del cicle Conversem amb les Arts, així com en els tallers vinculats a les conferències: Experiències d’aprenentatge amb les Arts.

Inscripció en aquest enllaç

7a edició Premi “Montse Novell” de Treballs de Recerca de Batxillerat

L’ Associació de Dones Investigadores i Tecnòlogues a Catalunya (AMIT-CAT) convoca el 7è Premi ‘Montse Novell’ per a Treballs de Recerca de Batxillerat, adreçat a reconèixer el millor treball de recerca en temes que se centrin o bé ofereixin dades i comparatives sobre la dona i les seves aportacions a la ciència i tecnologia.

Informació, bases, terminis i inscripció en aquest enllaç