Full informatiu nº 146 abril 2021

Des del Pla Educatiu d’Entorn i l’Ajuntament de Tàrrega s’organitza la setmana vinent la Fira Virtual “#Estudies&Treballes” on podeu trobar tota l’oferta educativa, d’ocupabilitat i emprenedoria de Tàrrega.

De dilluns 26 al divendres 30 hi ha programades més d’una vintena de conferències, tallers i presentacions que trobareu en el següent programa setmanal.

Més informació.

Si teniu estudiants a qui els agrada la tecnologia i la robòtica i amb ganes de promoure la ROBOCAT – El Campionat de Robòtica de Catalunya –  a la vostra escola, institut o universitat, podeu informar-los que poden sol·licitar ser Ambaixadors/es ROBOCAT abans del 30 d’abril de 2021.

Més informació i sol·licitud.

La discriminació, l’exclusió i la violència per motius d’identitat sexual, identitat de gènere i expressió de gènere succeeixen amb freqüència a la nostra societat. És especialment rellevant la transfòbia que té lloc als centres escolars davant el silenci o el desconeixement del professorat, dels equips directius i de les mateixes famílies

Per aquest motiu hem planificat la presentació del monogràfic “Acompanyament educatiu i social a persones trans* en la infància i l’adolescència a càrrec de les seves autores (Sara Rodríguez Pérez i Aïda Urrea Monclús) amb el suport de la Càtedra Educació i Adolescència de la UDL, el SIAD i el Consell Comarcal de l’Urgell.

Inscripcions (aquí)

Dilluns 17 de maig de 17:30 a 19:30 h (videoconferència)

Des del CESIRE, àmbit científic,  ens informen que el 28 d’abril, comencen 5 formacions en relació a diferents paisatges que hi ha al nostre país.

Cada formació presentarà una maleta que estarà en préstec a diferents CRP’s del nostre territori. Les formacions són virtuals i independents unes de les altres.

Saltem a Corda? és un projecte coordinat pel CRP de Mataró que pretén proporcionar a l’alumnat i als centres cançons per saltar a corda. Parteix de la idea de Lola Casas i està elaborat amb textos creats per ella, la transcripció de partitures de Xavier Rodon, les il·lustracions de Rubén Bravo, les veus de Matías, Ana, María, Aitana, Iván i Aina (alumnes de Primària de l’Escola Camí del Mig i l’Escola Pia Santa Anna, de Mataró) i l’edició de so de Rosa Maria Vidal.

Podeu disposar (aquí) del text, la il·lustració, la partitura i el codi QR de l’àudio de cada una de les 10 cançons per saltar a corda de què consta el projecte.