Full informatiu nº 140 gener 2021

L’Escola Municipal de Música d’Agramunt organitza un curs adreçat a professors de música a càrrec d’Amaia Ruano. Es tracta de dues sessions telemàtiques – 16 i 23 de gener – de 9:30 a 14 h.

Per inscripcions o  més informació contacteu amb l’Escola Municipal de Música (emma@agramunt.cat)

El #100tífiques consisteix en què un centenar de dones científiques  presentaran xerrades – telemàtiques – a escoles de tot Catalunya l’11 de febrer de 2020, Dia de les dones i les nenes a la ciència. Aquestes xerrades estaran dirigides a un públic d’entre 11 i 12 anys (6è de primària i 1r de secundària).

Si esteu interessades a participar, poseu-vos en contacte amb el CRP comunicant el vostre interès i empleneu el següent formulari per confirmar la vostra participació abans del 20 de gener de 2020.

El vídeoMAT és un projecte creat pel CESIRE en el qual els i les alumnes creen vídeos de 3 minuts on es responen preguntes que posen de manifest aplicacions de les matemàtiques o la seva presència en l’entorn. Inscripcions fins l’1 de març

Més informació.

Technovation Challenge és un programa d’emprenedoria digital adreçat a noies de 10 a 18 anys i impulsat a Catalunya per l’Associació Espiral, i amb la col·laboració de diverses entitats i professionals.
El programa consisteix a donar resposta al repte de crear una App que ajudi a resoldre un problema social de la pròpia comunitat.Hi participen equips de fins a 5 noies. Més informació

Fins el 18 de gener teniu temps d’inscriure-us a les activitats formatives obertes en el segon torn entre les qual destaquem les relacionades amb:

Fins l’11 de febrer podeu inscriure-us al Premis Baldiri Reixach que “volen reconèixer centres educatius, mestres i personal docent que fan apostes valentes i de futur amb projectes innovadors, i volen impulsar nous projectes nascuts de la col·laboració entre escoles i creadors culturals per transformar els centres des de la creativitat i les arts.”  4 categories per impulsar les arts i la cultura als centres educatius. Més informació.