Full informatiu nº 133 setembre 2020

Del 14 al 29 de novembre se celebrarà a Catalunya la 25a Setmana de la Ciència. Durant la Setmana de la Ciència es portaran a terme tot un munt d’activitats de disseminació científica arreu del nostre territori. Jornades de portes obertes, exposicions, xerrades, jocs, tallers científics… tot un ventall de possibilitats al teu abast en una edició assenyalada en què fem 25 anys disseminant la ciència i la tecnologia.

La situació excepcional viscuda amb motiu de la pandèmia de la COVID-19, fa que, com no podia ser d’una altra manera, la temàtica de l’SC’20 se centri en aquesta malaltia, la seva evolució global i l’estat de la recerca sobre el coronavirus SARS-CoV-2. Més informació

En el cas que us hagi estat possible mantenir oberta la biblioteca escolar de centre a l’inici d’aquest nou curs escolar, us enllacem les orientacions per a la seva reobertura que ens fan arribar des del Programa Puntedu.

Podeu llegir-les aquí.

Ja estan disponibles al portal Alexandria els cursos Moodle que ofereix el Departament d’Educació per a diverses matèries, adreçats a l‘alumnat des de 5è de primària fins a 4t d’ESO.

Aquests cursos abasten la programació curricular de les matèries durant el primer trimestre del curs acadèmic. Es poden desenvolupar de forma presencial a l’aula i també poden ser especialment útils en cas de confinament, per treballar-ne els continguts de forma telemàtica.

Les activitats de formació per al primer trimestre del curs 2020-2021 serà en format virtual donada la situació excepcional per la covid-19, en compliment de la Instrucció 6/2020, de 30 de juny, sobre mesures organitzatives, de prevenció i seguretat aplicables en l’etapa de la represa al personal de l’Administració de la Generalitat de Catalunya amb motiu del coronavirus SARS-CoV-2.

Termini d’inscripció: fins el proper 27 de setembre.

Enllaç a l’oferta formativa del SE de l’Urgell.