Full informatiu nº 125 març 2020

Els dies 27 i 28 de març es celebrarà a Lleida el VIII Fòrum EOICAT.

El lema Vivint EOIntensament ens convida a viure de manera activa i plaent l’experiència d’ensenyar i aprendre idiomes. Aquest fòrum aplegarà més de 200 professors vinguts de totes les EOI de Catalunya.

Més informació.

El pròxim dia 21 de març es realitzarà a Lleida la Jornada LA COEDUCACIÓ EN L’ÀMBIT ESCOLAR.

L’objectiu de la trobada és analitzar, reflexionar i compartir dubtes i neguits, així com presentar diferents experiències amb relació a la coeducació en els nostres centres educatius, des d’infantil a la secundària.

Més informació i inscripcions a: 6002040506.

Physicat, és un concurs de resolució de problemes de física en equip adreçat a l’alumnat de 4t d’ESO.El període d’inscripció d’aquesta tercera edició és del 2 a l’11 de març.

Podeu consultar tota la informació del funcionament del concurs, el temari i inscriure-us-hi al següent enllaç.

Secrets elementals: un Escape Room de la taula periòdica per promoure la sostenibilitat

Des del CRP de l’Urgell obrim una formació (15h) per a professorat de secundària de ciències que estigui interessat en una proposta gamificada per treballar la taula periòdica dels elements.

Es parteix d’una situació problema a la que es cerca resposta en la prova final relacionada amb els elements amenaçats per l’augment del seu ús, l’impacte mediambiental i els conflictes que origina la seva gestió. Més informació i Inscripcions

Us fem arribar informació relativa a la propera Jornada sobre l’Escola Rural que se celebrarà el proper 14 de març de 9:30h a 13:45h a la Sala Polivalent del Casal Social d’Els Alamús (Lleida).

La participació a la jornada és gratuïta, però cal inscripció prèvia a través d’aquest enllaç.