Full informatiu nº 111 maig 2019

Del 15 al 31 de maig s’ha obert el període d’inscripció als Camps i als Entorns d’aprenentatge per al curs 2019/20. El valor afegit dels camps d’aprenentatge és promoure l’aprenentatge competencial dels alumnes a partir d’activitats didàctiques en entorns naturals, socials i culturals singulars de Catalunya. (més informació)

El proper dissabte 8 de juny, a les Cotxeres de Sants (BCN) se celebrarà la XVII Jornada de la Xarxa Cb. L’objectiu de la jornada d’enguany és reflexionar sobre com, on, quan i per a què aprenem amb sentit, avui, de la mà d’experts com Digna Couso, David Duran, Carles Monereo i Juli Palou.

La Jornada és oberta a tots els docents que hi estiguin interessats. Més informació i incripcions.

Des del 8 de maig i fins el 30 de juny podeu visitar al Museu Comarcal de l’Urgell l’exposició temporal de producció pròpia fruit del treball interdisciplinari on a més de conèixer la Tàrrega tardomedieval, podreu veure peces arquitectòniques i arqueològiques del fons del Museu, així com les ortofotos dels carrers del centre històric de la nostra ciutat.

Entrada gratuïta. Més informació.

Fins al 31 de maig està oberta la inscripció a la formació d’estiu 2019.

Hi trobareu formació en llengües estrangeres, escoles d’estiu, currículum i avaluació competencials, interculturalitat…

Més informació i inscripcions.

Extracte de la Resolució de 2 d’abril de 2019, de la Secretaría de Estado de Educación y Formación Profesional, per la que es convoquen 108 places d’estades professionals a diversos països europeus per a professorat de diferents cossos pel curs 2019/2020.

Més informació.