Full informatiu 116 octubre 2019

Els Serveis Educatius de la Segarra i de l’Urgell hem planificat conjuntament pel proper dilluns 21 d’octubre a les 17 h una conferència sobre “Neurociència i aprenentatge” oberta a tots els docents.

La ponent és la Marta Portero Tressera, Doctora en Neurociències.

Enllaç a la inscripció (Codi 6110411611)

Des del Crp de l’Urgell obrim un grup de suport sobre el programari lliure tots divendres lectius, en horari de 16:00 a 20:00 h adreçat a alumnat i professorat.

El sistema operatiu base que utilitzarem serà UBUNTU i es promourà la versió educativa promoguda pel Departament d’Educació, Linkat .

Si esteu interessats en participar en aquest nou projecte contacteu-nos enviant un correu a crp-urgell@xtec.cat .

Ja s’ha obert el termini d’inscripció, durant tot el mes d’octubre, al XVI Certamen de Lectura en Veu Alta.

Enllaç a la inscripció i als llibres recomanats.

La Plataforma per la Llengua Catalana organitza el 6è Concurs Tísner de Creació de Jocs en català adreçat a l’alumnat de 5è i 6è de primària.

Enllaç a les bases i a la inscripció.

Jornada de presentació del projecte “Competències de coneixement científic a l’ESO 12-15“.

Aquest projecte és fruit del conveni entre el Departament d’Educació i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), amb la col·laboració de “la Caixa”. El seu objectiu és promoure un canvi metodològic a les aules que faci més atractives les ciències als alumnes i els proporcioni els coneixements científics per poder actuar com a ciutadans crítics i capaços de valorar el coneixement cientificotecnològic i prendre decisions argumentades.

Programa jornada 12-15, 19 octubre