El PEE  0-20 continua durant el confinament

Esperem que tots i totes esteu bé. Nosaltres, des del PEE de Tàrrega no hem parat i hem fet tot el possible per oferir serveis a l’alumnat i resta de comunitat educativa.

Hem replantejat els tallers de suport a l’estudi a format virtual i hem dissenyat els projectes d’àmbit comunitari (d’orientació, d’acollida a famílies i multiesport), entre moltes altres actuacions.

I ara preparem tallers per ajudar els integrants de les comunitats educatives a fer-se càrrec del canvi de rols en famílies i docents, i dels nous tipus de relacions establertes durant el confinament per dissenyar unes relacions més participatives i de confiança entre docents i famílies per afavorir un curs (el 2020-2021) que no serà fàcil.

Anna Ramis és la creadora dels tallers i qui els impartirà. Ja havíem tingut el plaer de sentir-la en una de les xerrades de l’escola de famílies 2019-20 (“Disciplina positiva”: https://serveiseducatius.xtec.cat/urgell/general/exit-de-participacio-en-la-segona-xerrada-de-lescola-de-families/).

Els tallers s’inclouen dins de les xerrades d’escola de famílies del curs 2020-21 i es contemplen com una acció del pla d’acollida a famílies d’àmbit comunitari (PAAC).

A l’agost tindrem un període de vacances ben merescut. Ens retrobarem al setembre!