Comença el taller de suport lingüístic a primària

Durant aquests dies s’han iniciat els tallers de suport lingüístic a primària, els quals ajuden a desenvolupar les habilitats lingüístiques del nostre alumnat a través del teatre. Amb l’inici d’aquests tallers donem per activats tots els tallers diversificats de suport i reforç educatiu en horari extraescolar, planificats des del projecte del PEE 0-20. En total, 23 tallers per atendre alumnat des de primària fins als 20 anys. Els centres educatius que atén aquest alumnat són: Escola Àngel Guimerà, EASD Ondara, Escola Jacint Verdaguer, Escola Maria Mercè Marçal, Escola Pia, Escola St. Maria de l’Alba, Escola Vedruna, Institut Alfons Costafreda i Institut Manuel de Pedrolo.

Destaquem que aquestes actuacions estan emmarcades en el Programa de orientación y refuerzo para el avance y apoyo en la educación, que és promogut pel Ministerio de Educación y Formación Profesional i que compta amb el cofinançament del Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-20 (POEFE).