Camí a l’escola (teatre per 2n de primària)

Els propers dies 27, 28 i 29 d’abril l’alumnat de 2n de primària de l’Urgell assistirà a la representació de l’obra “Camí a l’Escola de la companyia Campi qui Pugui a les localitats d’Agramunt, Bellpuig i Tàrrega, respectivament.

L’obra està inspirada en el documental “Camí a l’Escola” de Pascal Plisson. L’espectacle s’estrena el dia 5 de febrer al Teatre de Sant Andreu (BCN) i narra la història de tres germanes que s’han d’enfrontar diàriament amb una multitud d’adversitats i perills per arribar a l’escola. Una realitat per molts infants d’arreu del món, que són conscients que només l’educació els obrirà les portes a un futur millor. Part dels beneficis de l’espectacle es destinaran a l’associació “Sur le chemin de l’école” per assegurar l’escolarització en zones rurals i problemàtiques d’arreu del món.

Us enllacem el dossier pedagògic del documental (en castellà) i la crònica de l’estrena al telenotícies vespre del dia 2 de febrer.