AVANCEM – Programa d’innovació

El Model lingüístic del Sistema Educatiu de Catalunya orienta el sistema educatiu cap a una nova realitat, cap a un enfocament plurilingüe i intercultural per tal de reforçar la competència plurilingüe. Avancem és un Programa d’Innovació on la seva aplicació és al centre i aula. Es basa en el Tractament integrat de les llengües i en el treball directe en centre.
L’Escola Sant Ròc (Bossòst) ens explica el projecte en aranès – la seva llengua vehicular –  i ens fa arribar un enllaç d’una presentació on line del projecte.

Ena escola Sant Ròc de Bossòst s’amie a tèrme eth projècte d’innovacion pedagogica “AVANCEM entath tractament integrau des lengües”.
Aguest projècte consistís en trabalhar es lengües de forma coordinada en tot eth centre. Es lengües qu’aprenem son: er aranés (lengua veiculara dera escòla), eth catalan, eth castelhan, er anglés e eth francés (a compdar de cicle miei).
S’elabòre ua seqüéncia didactica unica tas cinc lengües en tot compartir contextualizacion, contenguts de gramatica, lexic e ortografia e eth producte finau comunicatiu. Cada cicle trabalhe entre cinc o sies seqüéncies didactiques ath long deth cors.
Se voletz conéisher damb mès detalh eth projècte, vos deisham er enlaç ara presentacion que hèrem eth passat onze de març en Lleida.
Eth claustre dera escòla Sant Ròc