Full informatiu nº90 – abril

Jornada d’inclusió digital

Els suports digitals minimitzen les barreres que alguns alumnes poden trobar i ofereixen maneres variades de donar-los veu, flexibilitzant els formats i afavorint la implicació i la participació de tots.

Dia: 5 de maig de 2018,

Lloc: Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, en l’Edifici II del Campus de Montilivi.

Programa i tallers accedint al blog de la jornada.

Formulari d’inscripció: al mateix blog, obert fins al 23 d’abril de 2018.

Tallers Caixa Fòrum Lleida

Inscripció: Trucar al telèfon de CaixaFòrum Lleida 973 27 07 88, a partir del proper dilluns 16 d’abril i demanar per Geo, en horari de dilluns a divendres de 9 h a 13:30 h.

Activitats gratuïtes per ser de nova iniciativa.

Taller: APRENENT DE PICHOT: Com pintar el mar. P4-P5 (infantil)

DURADA: 1h  (Obres de referència: els paisatges de Cadaqués)

Taller: APRENENT AMB PICHOT: Pintar la llum en la foscor 1r i 2n Primària

DURACIÓ: 1.30h

Concurs Arts plàstiques: Fes el teu instrument!

En el marc del XV Fem Banda Festival internacional de Bandes de Música de Lleida.

Objectiu: construir el propi instrument musical artesanalment amb materials reciclats.S’adjunta l’accés a les bases del concurs.

Lliurament de treballs: 24 d’abril i 2 de maig de 2018 a la seu del Diari Segre.

Veredicte: 10 de maig en el decurs del concert de la Banda Municipal de Lleida a la Plaça Paeria a les 18.45 h

Els instruments musicals presentats s’exposaran de l’11 al 17 de juny al holl de l’Auditori Enric Granados de Lleida.

Lliurament de premis: 17 de juny en l’acte de cloenda del Fem Banda als Camps Elisis a les 11 h.

Convocatòria ajuts Colònies immersió lingüística anglès -estiu 2018 – 1r i 2n ESO

Resolució d’ajuts destinats a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO per al Programa de Colònies d’estiu d’immersió lingüística en anglès 2018.

Podeu accedir a la Resolució mitjançant aquests dos enllaços:

Colònies d’estiu 2018 (1r d’ESO)

Colònies d’estiu 2018  (2n ESO)

El total d’ajuts puja a 2200 places.

Se’n reserven un 10% per l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu.

Termini de presentació de sol·licituds: 30 d’abril

Taller de transferència de bones pràctiques Erasmus+ Projecte SICTEC

L’activitat formativa es planteja com a transferència de bona pràctica a altres centres i docents.Taller majoritàriament en anglès.

Terrmini inscripcions: dijous 3 de maig

6001280506   Succesfull meeting in an ERASMUS+ KA2 action, tools and tips

Dia i hora: Del 4/5/2018 al 4/5/2018 (5 hores) de 16:00h a 20:00h
Lloc: INS Josep Lladonosa

Sant Jordi 2018. Catàlegs i lectures recomanades.

Catàleg Hivern 2018 Quins llibres…? Guia de llibres a partir de 3 anys

Lectures recomanades Sant Jordi 2018 Novetats recomanades per a Educació Infantil i Primària

Guia de literatura infantil i juvenil. Sant Jordi 2018 Proposta feta des de les biblioteques públiques de les comarques gironines pel grup CLER (Club de Lectures Recomanables)

300 llibres per al Sant Jordi 2018 Proposta des de Vilaweb

Les recomanacions de Sant Jordi 2018 de l’Illa dels Llibres

El Recomanador del diari Ara

Lectures per a la diversitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *