Mural “Els nens i nenes del món”

El passat dijous 26 d’abril, dins del marc de la setmana cultural de l’escola Jardí de Verdú, es va realitzar un mural al hall de l’escola on els dibuixos van ser confeccionats pels nens i nenes de P4 i P5. Aquests dibuixos van ser traspassats a tamany més gran per l’Imma Balcells responsable/secretària del CEIER ubicat a Verdú.

La confecció d’aquest mural va ser, al llarg del dia, realitzada per tots els/les alumnes de l’escola amb l’ajuda de l’Imma que els anava guiant en la part més tècnica deixant fluir la creativitat de cada infant.

La temàtica del mural és “Els nens i nenes del món” relacionat amb el projecte interdisciplinar de la ZER Guicivervi per aquest curs: “Viatzer’s del món”.

A més a més, durant la setmana es van dur a terme altres activitats com la parada de Sant Jordi amb retransmissió  televisiva en directe des de la plaça Major de Verdú, conferències per part d’alguns pares sobre maneres de viatjar o projectes humanitaris del món, tallers de maquillatge, contacontes realitzats per familiars, una mirada enrere de l’escola per part de l’antic director Joan Tous, on vam poder veure imatges del nostre centre en els seus inicis, visita de l’autor Jaume Cela i una cloenda molt artística on es va omplir el pati de l’escola de color gràcies als dibuixos realitzats per tots i totes els alumnes de l’escola a ritme de músiques del món.

Si us en voleu fer una idea, us deixem l’enllaç al bloc de la ZER per a què hi pogueu fer una ullada!

Tant des de l’escola com del CEIER intentem propiciar situacions on la col·laboració entre les dues sigui un punt d’unió i d’objectiu de treball comú.

Gràcies Imma per ajudar-nos a personalitzar un bocí de la nostra escola al teu costat.