Magic Maths around us

Des de l’Escola Els Castanyers – ZEr Guilleries ens han compartit un projecte preciós: “Magic Maths around us”.

Som una escola que treballem per Projectes. Tenim una trajectòria una mica llarga amb projectes compartits amb altres escoles (ARCE; Comenius i ara Erasmus). El nom d’aquest projecte és diu MAGIC MATHS AROUND US, en concret està relacionat amb les matemàtiques i l’entorn.
Com que té una durada de dos anys, vam escollir 6 temes que es poguessin relacionar amb els diferents continguts i competències matemàtiques:

Esport, A la nostra llar, Ciències, Ciutat, Transport i Edificis.

Les activitats de què estem més contents són:

– Escape rooms sobre les matemàtiques que van preparar els alumnes tots sols amb tot el que havíem treballat,
– Sopar internacional que ens va donar molt de joc per treballar: receptes en anglès, proporcions, mides, unitats..Aquí trobareu fotos sobre algunes activitats.