R204 – CÀMERA 360º

La càmera Ricoh Theta SC2 permet fer fotos i vídeos 360º (amb resolució 4K).

Aplicacions al centre

Es poden penjar els vídeos  360º obtinguts amb la càmera a youtube per tal per exemple:
– fer una visita virtual al centre
– els alumnes poden difondre els seus treballs d’alumnes, etc.

Mireu-ne l’exemple de sota d’una visita virtual a un centre (poseu resolució 4K al youtube i moveu-vos dins el vídeo amb el ratolí)

Com funciona?

Aquesta càmera te associada l’aplicació Theta et permet capturar-les les imatges a distància des del teu mòbil o tablet. L’aplicació Theta+ et permet  editar i penjar directament al Youtube.

Si les vols publicar i compartir pots fer servir també  Street View.

Us adjuntem un vídeo dels companys del Servei Educatiu del Vallès Occidental VIII on es pot veure una mica el funcionament bàsic.

També us afegim un vídeo interessant del funcionamet dels aplicatius de la RICOH THETA V que és pràcticament igual a la nostra  i que ens permet veure el seu funcionament.

Com fer la sol·licitud

• Consulta el calendari de reserves de sota  per veure si està disponible en les dates que t’interessa.
  • Omple el FORMULARI  de demanda.