Instruments percussió (II)

beebots-instruments_percussioTítol de l’activitat: Els instruments de percussió (II)
Nivell: 1r i 2n de Primària
Dificultat: Mitjana
Descripció de l’activitat:

Hi ha 3 jocs diferents. Podrem jugar en un o en un altre segons les targetes que decidim utilitzar.

JOC 1:
Fem una rotllana i cada alumne agafa una de les targetes. Comencem amb una d’elles, mirem la fotografia i entre tots diem el nom de l’instrument, de quin material està fet i què s’ha de fer per a què soni. Opcionalment, la mestra pot ensenyar l’instrument i tocar-lo o deixar-lo tocar als alumnes. Després, l’alumne que ha agafat la targeta ha de portar la Beebot fins a la imatge d’aquest instrument. Tot seguit, es repeteix el mateix procediment amb el següent alumne i la següent targeta. La Beebot sempre tindrà com a punt de sortida la fotografia de l’instrument anterior. En aquest joc no s’utilitzen les caselles que porten paraules, però si que es pot circular per damunt d’elles.

JOC 2:
Fem una rotllana i cada alumne agafa una de les targetes. Comencem amb una d’elles, mirem la fotografia i llegim el nom de l’instrument. Entre tots diem de quin material està fet i què s’ha de fer per a què soni. Opcionalment, la mestra pot ensenyar l’instrument i tocar-lo o deixar-lo tocar als alumnes. Després, l’alumne que ha agafat la targeta ha de portar la Beebot des del nom de l’instrument fins la seva fotografia. El joc consisteix en fer parelles, cada fotografia d’instrument amb el seu nom.

JOC 3:
Fem una rotllana i cada alumne agafa una de les targetes. Comencem amb una d’elles, llegim el nom de l’instrument. Expliquem coses sobre aquest, entre tots diem de quin material està fet i què s’ha de fer per a què soni. Opcionalment, la mestra pot ensenyar l’instrument i tocar-lo o deixar-lo tocar als alumnes. Després, l’alumne que ha agafat la targeta ha de portar la Beebot des del nom de l’instrument fins la seva fotografia. El joc consisteix en fer parelles, cada fotografia d’instrument amb el seu nom.

Material adjunt:
El tapís de l’activitat
Les targetes
Fitxa descriptiva
(Són 3 jocs diferents, cada joc consta de 10 targetes)