Brown bear

Nivell: Cicle Inicial
Dificultat: Fàcil – Mitjà

Descripció de l’activitat:

Aquesta activitat serà realitzada amb alumnes de P5 que treballen en classe d’anglès durant la realització d’activitats relacionades amb el conte Brown Bear.
La utilització del beebots, potencia la motivació de l’alumnat a parlar en anglès i demostrar així que reconeixen els animals i colors en anglès. Es tracta per tant d’una activitat d’avaluació, dintre del treball del conte en anglès.
La mestra ubica dintre de la capsa amb forma de poma un cercle o pompó de color, i dirigint-se a un dels alumnes diu; What colour is it? O What animal is it?, , l’alumne mira amb discreció, i mirant al tauler, pot contestar el color o l’animal segons el que li interessi a la mestra, poden dirigir el beebot cap a l’animal mencionat i comprovar després al obrir la capsa, si ho han fet bé.

Material adjunt:
El tapís de l’activitat