Seminari web WUNGU, gènere i diversitat cultural a l’escola

Us informem sobre el seminari web WUNGU, gènere i diversitat cultural a l’escola, que es durà a terme el dilluns dia 15 de març, de 17.30 a 19.00 hores.

En aquesta trobada podreu escoltar les conclusions que s’han extret d’un procés de recerca i investigació que s’ha dissenyat i dut a terme per la Càtedra d’Educació Comunitària de la UAB en quatre centres educatius,   l’escola Can Vidalet,  l’escola Joan Maragall i l’escola Folch i Torres (els tres centres d’Esplugues de Llobregat) i l’Institut Escola Antaviana de Barcelona, amb l’objectiu de:

Comprendre com operen les desigualtats de gènere sobre els processos d’adhesió educativa en un context escolar amb famílies d’origen cultural divers.

L’experiència, on han participat docents, alumnat i famílies, ha estat molt interessant i enriquidora, tant pels investigadors i investigadores com pels centres que hi han pres part i pretén ser un punt de partida per generar coneixement, eines i recursos per entendre millor les desigualtats de gènere dins dels centres escolars i per dissenyar, de manera pràctica, accions que fomentin la coeducació i la perspectiva de gènere en la diversitat cultural.

Us compartim l’enllaç per accedir al seminari web: https://zoom.us/s/95730157448