Premis Ecoinnovació Educativa 2019-20

Adreçat a alumnat de Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius, i els seus centres.

Objectiu

Recopilar les bones pràctiques en matèria d’educació mediambiental, concretament l’enfocada a la preservació i cura del nostre entorn.

Categories i dotació econòmica

Què és per a tu la natura?
Projectes orientats a millorar la competència científica dels alumnes a través del contacte directe amb el medi ambient o desenvolupin una investigació innovadora.

La meva solució creativa a un problema mediambiental
Repte als alumnes: que presentin una solució innovadora i original a un problema ecològic o mediambiental.

Com milloraries el teu entorn?
El centre ha de demostrar el seu compromís ecològic al llarg de el temps, transcendint a el centre a través de la cooperació amb altres entitats de l’entorn com empreses o comunitats locals.

Dos terminis d’inscripció

Registra la candidatura fins al 20 de desembre (termini ampliat).
Registra el lliurament de projectes fins al 17 d’abril de 2020.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *