mSchools Student Awards 2020

Modificacions del concurs

Atesa la situació de confinament com a conseqüència del COVID19, el concurs mSchools Student Awards tindrà les següents modificacions

Més info +

Abans del confinament

Concurs i cerimònia de lliurament de premis que reconeix la tasca realitzada per alumnes i docents durant el curs escolar dins el programa mSchools i les seves diferents iniciatives.

Modalitats

Projectes d’aplicacions mòbils amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible com a punt de partida.
Categoria d’ESO (3r i 4t)
Categoria de batxillerat i cicles formatius de grau mitjà i superior

Projectes singulars relacionats amb l’entorn més proper (barri, municipi, comarca, etc.), compartits a la plataforma digital de georeferenciació Mobile History Map.
Categoria Primària
Categoria Secundària
Categoria formació adults
Categoria Serveis Educatius