Educar per Projectes al Segle XXI

El passat dijous, 11 de març, vam poder escoltar el seminari web “Educar per projectes al segle XXI” a càrrec del Josep M. Esteve i organitzat pel CRP del Tarragonès, que forma part de les Jornades Educatives “Amb la Mirada Posada al Futur”.

El Josep M. Esteve té una dilatada experiència en diferents aspectes de la transformació educativa. És mestre i Llicenciat en Història per la Universitat de Barcelona. Va ser director durant 27 anys de l’Institut Escola Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d’Anoia. Durant el seu mandat el seu centre va obtenir multitud de premis i reconeixements relacionats amb la innovació. Ha estat formador, ponent i col·laborador en nombroses ocasions per diferents institucions i entitats de l’àmbit educatiu: l’OCDE, el Departament d’Educació, la Fundació Jaume Bofill, la Xarxa d’Escola Nova 21 i Societat Catalana de Pedagogia, entre moltes d’altres.

La xerrada “Educar per projectes al segle XXI” fou molt interessat tant pels continguts com per les inquietuds que va fer despertar. Es van explicar moltes maneres diferents de treballar per projectes i com enfocar-ho a cada etapa o nivell educatiu.

Agrair la predisposició del Josep M. Esteve i l’interès de tots els docents que es van connectar.

Podeu recuperar el material clicant als enllaços corresponents: Videoconferència i Presentació.