Dia Mundial Medi Ambient, 5 juny – Projecte Dona la Nota

En directe!

CELEBRACIÓ DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT – Projecte DONA LA NOTA – 5 de juny, a les 11h

Fem sentir les veus de tothom cantant No Ens Desdibuixeu de la campanya DONA LA NOTA, encara hi som a temps!

Els integrants del Petit Taller de Cançons autors de la cançó No Ens Desdibuixeu, interpretaran en directe una versió acústica des del Museu Vil.la Casals del Vendrell.

Seguim la retransmissió d’aquest acte central i cantem la cançó des de les nostres localitats virtualment:

• En tots els Canals de TV de la XARXA durant la retransmissió del programa “ Bentrobats” on es farà una connexió amb directe amb l’acte central.
  • Al portal de Dona la Nota, on amb YOUTUBE live, podreu seguir tot l’acte.

En acabar es posarà també el videoclip per si es prefereix cantar-la amb la versió original.

IMPORTANT

Cal inscriure’s al portal DONA LA NOTA , encara hi som a temps. D’aquesta manera podrem visualitzar tots els centres educatius que hi hauran participat!

PROPOSTES PARTICIPATIVES

• Seguir l’acte central per TV de la Xarxa o ordinador i cantar des de casa.
  • Fer una trobada virtual amb l’alumnat per cantar la cançó plegats.
  • Fer un cantada al pati de l’escola mantenint les mesures de seguretat.

Per saber-ne més

DONA LA NOTA  – Suma’t al repte!

Et convidem a plantejar-te activitats, iniciatives i projectes al voltant de la problemàtica i les possibles mesures per a la millora del medi ambient.

Molta gent petita en lloc petits, fent coses petites per canviar el món
E. Galeano