Neurotalent games

Neuro Talent Games, una competició de memòria dirigida a joves.

S’hi poden inscriure tots els centres educatius de secundària de Catalunya amb l’alumnat de 1r d’ESO (cal participar amb tot l’alumnat).

Les proves seran exercicis molt divertits, lúdics i variats per entrenar la memòria com ara descodificar un missatge secret o recordar una seqüencia d’imatges, paraules o números en un temps concret. Entrenant la memòria amb estratègies per aprendre i recordar continguts potenciem l’aprenentatge. A més, millorem la nostra salut cognitiva ja que s’alenteix l’envelliment normal del cervell i ajudem a preservar durant més temps la qualitat de vida davant malalties neurodegeneratives.

Descobreix els premis que hi ha per a centres educatius i per a tota la classe del guanyador o de la guanyadora. Es participa i classifica de manera individual, tot i què el premi serà per a tota la classe de la persona guanyadora.

La competició constarà de 2 fases. La primera ronda es farà al teu centre educatiu durant el segon trimestre escolar i en horari lectiu de manera sincronitzada per tot Catalunya dins la franja horària de primeres hores de matí. Se seleccionaran les persones finalistes amb més puntuació i competiran en una segona ronda final a Barcelona en cap de setmana.

El termini de preinscripció finalitza a mitjans de desembre: aquí.

Per a més informació podeu consultar l’enllaç a la pàgina web.

Per a qualsevol dubte o aclariment: elena.ferreiro@gencat.cat