La ciència en primera persona

Un any més, arriba l’activitat “La ciència en primera persona“, adreçada a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO. Forma part del Dia de la ciència a les escoles, que s’emmarca en la 28a Setmana de la Ciència, amb la finalitat del foment de les vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat del nostre país, pretenent apropar els i les científiques als instituts.

El dia 15 de novembre de 2023, al matí, es faran les 4 conferències a càrrec de 4 científics/ques que es dediquen a la investigació i que expliquen la seva tasca, tant des del vessant científic com del vessant humà.

Al tríptic informatiu, hi trobareu més informació:

• enllaços als enregistraments dels/les científiques amb la presentació de cadascun dels reptes
    • un breu document amb la descripció de cada repte
    • l’horari de cada conferència del dia 15-11-2023, al canal de la FCRi a Youtube