Conferència La Comunicació al Centre

La setmana passada els equips directius de Primària i Secundària van poder escoltar la conferència a càrrec de Josep M. Mora, director del CRP de l’Alt Empordà, que portava per títol La Comunicació al Centre.

Ha estat la primera del cicle de conferències  organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics del Tarragonès.

La conferència pretenia posar sobre la taula tots aquells aspectes relacionats amb la comunicació que s’han de tenir en compte en centre educatiu.

El Josep M. va partir de 3 objectius:

• Guanyar temps al temps.
  • Desenvolupar el concepte de marca.
  • Apropar-nos a les famílies.

Alguns dels aspectes més remarcats de la conferència van ser:

La necessitat de sacsejar els claustres perquè en ells tenim molts talents, que poden ajudar al lideratge distribuït en l’aspecte de la comunicació.

La importància de tenir tota la documentació de centre a l’abast de 2 clics per facilitar-ne l’accés.

Disposar per part de tot el claustre d’una signatura de correu electrònic unificada amb el logo del centre, nom i funció de la persona que envia el correu. Aquest fet reforça el concepte de marca de cara a la comunicació externa del centre.

L’equip directiu ha de reflexionar tots aquests aspectes amb el professorat, l’administració les famílies i també amb l’alumnat.

No us perdeu la següent conferència del cicle, Fem Créixer l’Educació el proper 27 de gener a les 17:30 h.