9a edició Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica

Ha començat a escalfar motors  la 9a edició Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica. Així doncs, al web trobareu actualitzada tot la informació sobre l’edició d’enguany així com les bases de la convocatòria i el termini de presentació de projectes, que serà de l’1 de juny al 15 de juliol del 2021. El que encara queda per determinar és la data d’entrega dels premis que tindrà lloc dins l’àmbit de la Setmana Bio 2021 que enguany serà del 16 al 24 d’octubre.

Aquest any i seguint la línia encetada el darrer any, la convocatòria és oberta també a entitats o empreses que treballen en l’àmbit de l’educació al voltant de la producció i l’alimentació ecològica.

Tot i que els projectes més nombrosos són els que giren al voltant de l’hort escolar, les bases ofereixen moltes altres opcions com aquestes que us esmentem a continuació:

• Projectes de centre sobre alimentació saludable i sostenible o altres temes vinculats.
  • Activitats concretes portades a terme dins del centre escolar ja siguin de recerca científica, artístiques, lingüístiques, etc.
  • Activitats festives o commemoratives organitzades pel centre.
  • Treballs de recerca de Batxillerat, presentats pel centre.
  • Actuacions de transformació dels espais escolars relacionats amb l’objectiu.
  • Reconeixement de la tasca d’una persona de la comunitat educativa o entitat en la promoció de l’agricultura i alimentació ecològica al centre.
  • Materials en format paper, com quaderns de treball, fulletons, revistes, etc.
  • Materials digitals, com activitats on-line, Apps, vídeos, etc.

Podreu trobar més informació aquí http://pae.gencat.cat/ca/noticies/210505_PremiEscola2021