Nova guia Erasmus+ [2021-2027]

La Gu铆a dona a con猫ixer el programa Erasmus+

[馃敆Enlla莽 a la guia – angl猫s]聽 聽[馃敆Com llegir la guia] 聽 [ 馃敆Fitxa Ersmus+ 2021-2027 ]

馃棑聽La primera convocat貌ria per presentar els projectes Europeus ser脿 el聽11 de maig o 20 de maig pels de cooperaci贸.

脡s una eina adre莽ada a:

• Organitzacions, institucions i organismes organitzadors d’activitats recolzades pel programa.
  • Participants (estudiants, estudiants en pr脿ctiques, aprenents, alumnat, estudiants adults, joves, voluntaris, professorat universitari o d’altres nivells, etc) implicats i implicades en les activitats organitzades per les entitats participants.

Anualment, organitzacions de tot Europa sol路liciten al programa Erasmus+ recolzament per a finan莽ar milers de projectes. En resposta a aquesta demanda, la Comissi贸 ha establert un proc茅s d’avaluaci贸 transparent amb l’objectiu de subvencionar els millors projectes.

La 聽Gu铆a especifica les normes i condicions que han de complir 聽la major part de les accions per poder rebre una subvenci贸.

En refer猫ncia a aquest nou Erasmus+ 2021 – 2027,聽SEPIE organitza unes Jornades Anuals Erasmus+. els dies 20, 21 y 22 de abril de 2021. 鉁徛燣es inscripcions estan obertes fins al 16 d’abril a les 12h聽

Enlla莽os per inscriure’s:

SERVICIO ESPA脩OL PARA LA INTERNACIONALIZACI脫N DE LA EDUCACI脫N
20 de abril (horario de ma帽ana)
鉃ornada Anual de Difusi贸n Erasmus+ 2020-2021
21 de abril (horario de ma帽ana y tarde)
鉃ornada informativa Erasmus+ 2021 / Educaci贸n Escolar
鉃ornada informativa Asociaciones Erasmus+ (KA2)
22 de abril (horario de ma帽ana)
鉃÷Jornada informativa de acciones centralizadas

Un cop es tanqui el per铆ode d’inscripcions, les persones inscrites rebran un correu electr貌nic confirmant la participaci贸 a cada una de les jornades.