Nova guia Erasmus+ [2021-2027]

La Guía dona a conèixer el programa Erasmus+

[🔗Enllaç a la guia – anglès]   [🔗Com llegir la guia]   [ 🔗Fitxa Ersmus+ 2021-2027 ]

🗓 La primera convocatòria per presentar els projectes Europeus serà el 11 de maig o 20 de maig pels de cooperació.

És una eina adreçada a:

• Organitzacions, institucions i organismes organitzadors d’activitats recolzades pel programa.
  • Participants (estudiants, estudiants en pràctiques, aprenents, alumnat, estudiants adults, joves, voluntaris, professorat universitari o d’altres nivells, etc) implicats i implicades en les activitats organitzades per les entitats participants.

Anualment, organitzacions de tot Europa sol·liciten al programa Erasmus+ recolzament per a finançar milers de projectes. En resposta a aquesta demanda, la Comissió ha establert un procés d’avaluació transparent amb l’objectiu de subvencionar els millors projectes.

La  Guía especifica les normes i condicions que han de complir  la major part de les accions per poder rebre una subvenció.

En referència a aquest nou Erasmus+ 2021 – 2027, SEPIE organitza unes Jornades Anuals Erasmus+. els dies 20, 21 y 22 de abril de 2021. ✏ Les inscripcions estan obertes fins al 16 d’abril a les 12h

Enllaços per inscriure’s:

SERVICIO ESPAÑOL PARA LA INTERNACIONALIZACIÓN DE LA EDUCACIÓN
20 de abril (horario de mañana)
➡Jornada Anual de Difusión Erasmus+ 2020-2021
21 de abril (horario de mañana y tarde)
➡Jornada informativa Erasmus+ 2021 / Educación Escolar
➡Jornada informativa Asociaciones Erasmus+ (KA2)
22 de abril (horario de mañana)
➡ Jornada informativa de acciones centralizadas

Un cop es tanqui el període d’inscripcions, les persones inscrites rebran un correu electrònic confirmant la participació a cada una de les jornades.