Mostra Sambori Òmnium

Òmnium Cultural impulsa la primera Mostra Sambori de creacions culturals amb la finalitat d’interpel·lar al conjunt d’infants i joves del país perquè, acompanyats dels seus referents educatius, descobreixin el seu camí com a creadors, i puguin fer visibles projectes culturals creats col·lectivament des de l’escola.

Per aquest motiu, fan una crida al conjunt d’infants i joves del país perquè, acompanyats dels seus referents educatius, descobreixin el seu camí com a creadors, i puguin fer visibles projectes culturals creats col·lectivament des de les aules.

Participa en la Mostra Sambori d’Òmnium Cultural! Una gran iniciativa amb milers d’alumnes dels Països Catalans

Més informació: https://www.omnium.cat/ca/projectes/mostra-sambori/

Si ets docent, t’acompanyen en el procés de creació.  Per rebre aquest acompanyament cal inscripció en aquest ENLLAÇ
Aquest mes de setembre es fan tres convocatòries obertes de presentació de la Mostra Sambori Òmnium, a les que qualsevol mestre o equip docent hi podrà assistir. Tria la teva!

– Dimarts 7 de setembre, 12 h

– Dimarts 7 de setembre, 17 h

– Dimecres 8 de setembre, 12 h

– Dimecres 8 de setembre, 17 h

– Dijous 16 de setembre, 12 h

– Dijous 16 de setembre, 17:30 h

INSCRIU-TE per assistir a la presentació!