IX Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els IX Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys.

Aquí podeu consultar les bases. Com podreu veure hi ha diferents categories de participació per a Ed. Primària i Ed. Secundària.

Disposeu d’un recull de recursos i eines a la mateixa web que podeu fer servir (Araescric, El gust per la lectura, Posseir la poesia…).

Volem destacar la categoria H del conte il·lustrat i us animem a participar. Està adreçada a tot l’alumnat de primària i també d’educació especial. El propòsit és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic. En el blog Conte audiovisual il·lustrat podeu trobar una proposta iper treballar el conte audiovisual com a projecte de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo que es pot utilitzar per a l’elaboració del conte audiovisual.

Totes les categories de primària són col·lectives i han de participar, com a mínim, tres alumnes. A partir d’aquest nombre, cada centre educatiu pot decidir el total d’alumnat que elaborarà el treball.

Els centres han de fer arribar al CRP les obres participants de cada categoria. Data límit dels centres per enviar els treballs al CRP:  Fins al 26 abril

Us animem a participar en aquesta edició.