Exposició Mirades a la Rambla de Guissona

El proper dia 26 de maig i fins al 5 de juny, l’EXPOSICIÓ MIRADES, promoguda des del Pla Educatiu d’Entorn de Guissona serà una realitat i la podrem visitar a la Rambla dels Segadors (just davant de la Fundació).

Mirades sorgeix d’una proposta promoguda per LLUC FLOTATS, un artista urbà que treballa sobretot amb la tècnica stencil (plantilles). És educador social i emocional, de 32 anys i viu a Lleida. L’obra de Lluc Flotats en la que ens hem basat per crear Mirades es diu DE REULL, format per 420 mirades. Mirades que ens porten a la reflexió:

• Com costa mantenir la mirada mentre parlem amb algú?
      • En quines situacions ens sentim incòmodes a l’hora de mantenir la mirada?
      • Quines emocions es relacionen amb les mirades?

Basant-nos amb aquesta obra, tot l’alumnat dels centres educatius de Guissona, des de la llar d’infants fins a l’INS Guissona i els avis de la fundació han deixat la seva mirada per entrar a formar part d’una nova proposta: MIRADES

Una exposició elaborada per alumnat de servei comunitari de l’INS Guissona i que compta amb gairebé 800 fotografies que ens mostren la mirada intercultural de la nostra vila i ens mostren que tot i la mascareta, els nostres ulls ens expliquen moltes coses i ens traslladen infinitat d’emocions: alegria, por, tristesa, ira, sorpresa, calma, vergonya …

L’exposició es complementa amb un joc: QUE DIUEN ELS MEUS ULLS? En la que a partir d’un photocall els nens i nenes aprendran a interpretar el que diuen els ulls dels seus companys i companyes i on els adults, si ho volen també podran entretenir-se. A més a més, hi ha un espai de SENSACIONS que donarà lloc a la interacció amb l’exposició.

L’exposició es complementarà amb una proposta lúdica el dissabte, 29 de maig. S’ha promogut un matí lúdic amb jocs gegants i jocs tradicionals a càrrec de LA XARRANCA, acompanyat d’un espai on podreu fer EL VERMUT amb els KUARTOS96 a l’entorn del Parc de Fluvià (lliure de cotxes)

Es tracta d’una proposta familiar amb l’objectiu de gaudir de l’exposició i el seu entorn.