Dia Mundial de l’energia

Des de el 1949, el 14 de febrer celebrem el Dia Mundial de l’Energia per a fer-nos un recordatori de la importància de produir i consumir l’energia de la forma més sostenible possible.

Us oferim una sèrie de recursos didàctics per a treballar els següents temes relacionats amb la producció i el consum energètic:

També us enllacem al DICCIONARI DE L’EMERGÈNCIA CLIMÀTICA DEL TERMCAT

Amb aquest diccionari podeu descobrir el significat de paraules com: Compensació de carboni, acidificació dels oceans o emblanquiment del coral…

Són conceptes o acords que probablement heu escoltat alguna vegada a les notícies o en espais en què es treballa per a combatre l’emergència climàtica. Però, què volen dir, exactament?

Un recurs que pot ser de molta utilitat pel que fa a l’emergència climàtica i que permet cercar les paraules per ordre alfabètic o per temàtica.