A l’Escola de Famílies parlem de pantalles

El cicle “Escola de Famílies” és una iniciativa del Pla Educatiu d’Entorn de Cervera i de Guissona, juntament amb l’Oficina Jove de la Segarra, l’EAP (Equip d’Atenció Primària) Cervera i Guissona i el SOAF (Servei d’Orientació i Acompanyament a les Famílies), i va néixer amb la finalitat de promoure la parentalitat positiva i cobrir part de les inquietuds i demandes de les famílies de la zona, a partir d’una sèrie de tallers, píndoles informatives i xerrades de qualitat i totalment gratuïtes.

Dins aquest segon trimestre comptarem amb ponents com la mestra i pedagoga Anna Ramis, farem un taller on explicarem les millors maneres a l’hora d’aplicar el control parental als dispositius dels nostres infants i joves, de la mà de l’equip del PEE Cervera, i impulsarem una píndola informativa sobre la prevenció i protecció de les addiccions per protegir els nostres fills i filles de l’ús abusiu de les pantalles, dinamitzada pels serveis comunitaris de l’EAP i el SOAF.

La primera cita la teniu amb el taller “Com apliquem el control parental als dispositius dels nostres infants i joves?”, el dia 1 de febrer, al Casal Cívic de Cervera. Us hi podeu inscriure a través d’aquest ENLLAÇ.

Us recomanem seguir els perfils d’Instagram dels Plans Educatius de Cervera Guissona, l’Oficina Jove de la Segarra i l’EAP de Cervera Guissona per estar a l’última sobre aquesta iniciativa i moltes més.

Us hi esperem!