3r Debat del Congrés d’Educació Pública a la Plana de Lleida

La importància de la formació

3r Debat del Congrés d’Educació Pública a la Plana de Lleida

El Congrés d’Educació Pública sorgeix de la inquietud d’escoles i persones relacionades amb l’educació per definir una iniciativa col·lectiva que comporti una acció per parlar d’educació. La característica clau és que l’organització recau en els propis centres educatius públics  (educació infantil, educació primària, educació secundària, educació d’adults, educació especial…) Es vol que el Congrés articuli un marc de coordinació, reflexió i intercanvi entre tots els centres educatius públics de Catalunya per fer-se present socialment i definir propostes alternatives als reptes de transformació educativa que tenim. Volem afavorir una xarxa horitzontal on el centres educatius públics siguin  motor de millora del nostre sistema educatiu. A Lleida hem creat una coordinació d’Escoles adherides al Congrés que promovem els debats al nostre territori.

El Servei Educatiu del Segrià és una entitat aherida al Congrés

Formació inicial, formació permanent

• Lloc: Escola Bressol Municipal Balàfia. C/ Lérida de Colòmbia, 1. Lleida
  • Data i Horari: Dimarts, 28 de gener. De 17.30 a 19.30 h
  • Inscripció

El cicle de debats a la Plana de Lleida

• 18/02/2020 Escola Mestre Ignasi Peraire de Mollerussa. Inclusió i Equitat.
  • 18/03/2020 Escola Joc de la Bola. Model d’Escola Pública.
  • Jornades Finals a Barcelona: 15 i 16/05/2020

Díptic dels debats de la Plana de Lleida