26 gener. Dia mundial de l’Educació Ambiental

El 26 de gener celebrem el Dia Mundial de l’Educació Ambiental.

L’Educació Ambiental es va definir com a eina educativa en resposta a la problemàtica ambiental en la Conferència de Nacions Unides sobre el Medi Humà del 1972, per la seva capacitat d’aconseguir “que la població mundial prengui consciència del medi ambient i s’interessi per ell i pels problemes relacionats, i que compti amb els coneixements, les actituds, les aptituds, la motivació i el desig necessaris per treballar individualment i col·lectivament en la recerca de solucions als problemes actuals i per prevenir els que puguin aparèixer d’ara endavant.”

Us animem a que compartiu les vostres accions amb la resta d’escoles de la xarxa EV

Per donar major visibilitat a les xarxes socials, podeu utilitar aquests hashtags: #escolaverda #EducacioAmbiental #DiaMundialEducacioAmbiental #escola

Llegiu com participar de la jornada aquí: https://escolesverdeslleida.fundesplai.org/actualitat-esdeveniments-ambientals/26gener-dia-mundial-educacio-ambiental/