Jocs Florals Escolars

Els centres educatius han d’escollir els treballs guanyadors i enviar-los al CRP de la Segarra juntament amb la fitxa de comunicació de finalistes degudament omplerta.

Data límit: Fins al 26 abril

La convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya s’adreça als centres d’educació primària i educació secundària obligatòria amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya que molts centres escolars de fet ja celebren als seus municipis o comarques.

L’objectiu dels Jocs Florals és potenciar i estimular l’expressió i producció escrita dels nois i les noies i fomentar una tradició cultural pròpia i arrelada al país.

Novetats

*Hi haurà categories específiques per prosa i poesia.

*Les categories d’educació primària i totes les d’educació especial (primària i secundària)  seràn de participació grupal i les de secundària F1, F2, G1 i G2 seran individuals.

(PARTICIPACIÓ COL·LECTIVA)

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA

(modalitat prosa)

(modalitat poesia)

(modalitat prosa)

(modalitat poesia)

A1– Alumnat del cicle inicial d’educació primària prosa. A2–Alumnat del cicle inicial d’educació primària poesia. E1 – Alumnat d’educació especial d’educació secundària obligatòria prosa.

(participació col·lectiva)

E2– Alumnat d’educació especial d’educació secundària obligatòria poesia.

(participació col·lectiva)

• B1– Alumnat del cicle mitjà d’educació primària prosa. .
B2– Alumnat del cicle mitjà d’educació primària poesia. F1 – Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria prosa.

(participació individual)

F2 – Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria poesia.

(participació individual)

• C1– Alumnat del cicle superior d’educació primària prosa. .
C2– Alumnat del cicle superior d’educació primària poesia. G1 – Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria prosa.

G2 – Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria poesia

(participació individual)

D1 – Alumnat d’educació especial d’educació primària prosa. D2 – Alumnat d’educació especial d’educació primària poesia.
H – Conte audiovisual i il·lustrat per a tot l’alumnat de primària. El treball guanyador d’aquesta categoria serà produït pel Canal Super3, pel programa “Una mà de contes”.

En el bloc Conte audiovisual il·lustrat podeu trobar una proposta  per a treballar el conte audiovisual com a projecte de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo que es pot utilitzar per a l’elaboració del conte audiovisual