XIX Premis eduCAC

El Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) en el marc del programa eduCAC, convoca aquests guardons amb l’objectiu de fomentar la competència en comunicació audiovisual als centres escolars.

Després de divuit anys d’història, els abans coneguts com Premis el CAC a l’escola arriben a la seva dinovena edició amb aquest canvi de nom lligat amb l’eduCAC, el programa educatiu del Consell de l’Audiovisual de Catalunya que des del 2018 emmarca tota l’activitat de promoció d’alfabetització mediàtica del Consell.

Mateix esperit, mateixes categories i subcategories, i energies renovades per rebre totes les experiències audiovisuals que es treballen als centres educatius de Catalunya. A les bases trobareu tota la informació per participar, però no dubteu a escriure’ns si teniu cap dubte.

Us animem a presentar els vostres treballs!

Bases del concurs

Premis eduCAC: preguntes freqüents: