XI Concurs Escolar Saló del Còmic

En el marc de la 40a edició de Còmic Barcelona, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, convoca l’ XI Concurs Escolar Còmic Barcelona.

Inscripció: per participar en el concurs, els docents hauran de formalitzar la inscripció accedint al formulari en línia.

El període d’inscripció: és del 10 de gener a l’11 de febrer de 2022.

Tema: “Crea la teva superheroïna de còmic”. Hauran de crear una superheroïna de còmic i una història protagonitzada per ella, on se la mostri en el seu context i es destaquin les seves qualitats, els seus superpoders i les seves debilitats. S’haurà de tenir una visió crítica dels estereotips de gènere. La història ha de ser original i s’han d’utilitzar el format i els recursos narratius del còmic.

Adreçat a: l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior d’educació primària i alumnat d’ESO.

Més informació i les bases del concurs: AQUÍ