Visual Thinking: Una eina per a pensar, comunicar i aprendre

Aquesta tardor tenim una formació molt interessant a La Segarra:

EL VISUAL THINKING (pensament visual) comprèn un conjunt d’eines, tècniques i recursos visuals que s’utilitzen per a millorar la comprensió, és clarament el llenguatge del moment. La seva aplicació en el món de l’educació, de les organitzacions i de les empreses és molt útil i apreciada.

Podem fer servir eines digitals, però és sobretot un mètode manual que utilitza el dibuix, les paraules i frases curtes, els esquemes, per fer fàcil la comprensió.

Els nostres alumnes viuen en un entorn cada cop més visual i la utilització del pensament visual aporta enormes beneficis a l’aula. Permet transformar la informació complexa en simple, ajuda a fixar l’atenció, la memòria i sobretot és molt motivador.

Amb aquest taller:

-Descobriràs el poder de la imatge en el pensament.

-Coneixeràs l’origen i els passos del Pensament Visual.

-Aprendràs a dibuixar sense saber dibuixar.

-Descobriràs altres tècniques visuals com els mapes mentals, l’storytelling i els gràfics organitzadors.

-Adquiriràs recursos perquè els teus alumnes pensin, dibuixin i gaudeixin en equip.

👩Formadora: Maria Batet, entrenadora d’habilitats creatives i visual thinking.

⏲Durada: 4 sessions de dues hores

🖊Detall de l’activitat

🔖Metodologia: és un curs del tot pràctic i amb un gran nombre de recursos. A més és molt divertit

💡Les imatges ens ajuden a fer visibles les idees. Aprèn a dibuixar-les i a utilitzar el llenguatge visual per reforçar el teu missatge.

Hi ha un abans i un després d’aquesta formació. El retolador i el full passaran a formar part dels imprescindibles en la teva comunicació.

Aquest curs aporta eines i recursos pràctics per utilitzar a l’aula i enriquir les explicacions, però alhora, podreu traspassar aquesta metodologia al vostre alumnat perquè la puguin fer servir en les seves anotacions, treball, organització, avaluació.

INSCRIPCIONS A LA FORMACIÓ: 📝 6080021608 Visual Thinking  Taller Internivells: Educació Infantil-Primària-Secundària